wtorek, 30 lipca 2013

Witam, witam.

Witam w moich skromnych progach!
Nazywam się Rena i więcej o mnie wiedzieć nie potrzebujecie, a jak ktoś ciekawy, to macie podany e-mail, nie? XD
Na blogu będę zamieszczała TYLKO opowiadanie ItaSasu bądź one-shoty z tym paringiem, więc zamówień nie przyjmuję.
Jeżeli jednak ktoś ma życzenie- zapraszam na mój drugi, już ogólny blog yaoi
aanother-happiness-by-rena.blogspot.com
Opowiadania będą się pojawiać co tydzień, za wszelkie przedłużenia przepraszam, w końcu też jestem człowiekiem , )
Nie chcę być oskarżana o plagiat, ani kradzież, bo to chyba najgorsze, co może spotkać autora, więc mówię od razu:
Opowiadanie jest na podstawie tworu zacnej Necronice pod tytułem Sex Telefon, zamieszczonego na blogu shinobi-yaoi.blog.onet.pl
Tak, mam jej zgodę.
Sądzę, że to wszystko, co chciałam napisać. Na wszystkie pytania odpowiem, więc piszcie.
Pozdrawiam,
M. U.

3 komentarze:

  1. Hejka Rena :) Miło poznać ^^
    Dużo weny życze na świeżej drodze bloga... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ! Cześć ! Bosko , po prostu cudnie. :D ItaSasu to najlepszy paring i jest strasznie rzadki T^T < beczy > Sama postanowiłam pisać dużo paringów co mi się podobają,ale... potrzebuję inspiracji. Tak więc... Zostaniesz moją inspiracją wybawicielko ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sex telefony potrafią być naprawdę ekscytujące, odkąd dzwonię na http://sextelefon.twojweekend moje libido znacznie wzrosło. Panie tam pracujące potrafią naprawdę pobudzić faceta.

    OdpowiedzUsuń