wtorek, 3 września 2013

Przeprosiny.

Najmocniej przepraszam za wszystkie opóźnienia.
Potrwają maksymalnie do końca następnego tygodnia.
Jakie mam wytłumaczenie? W sumie mogła bym napisać standardowe "Bo tak.", ale sądzę, że zasługujecie na bardziej rozbudowaną odpowiedź.
A więc.
( Nie hejtować za takie zdanie. JA tak piszę. )
Wiadomo, rok szkolny sie zaczął. Nowa szkoła, nowi znajomi. I urodził mu się braciszek. Więc muszę poświęcić mu większość wolnego czasu, ktorego mu żałować nie będę. Na Wasze nieszczęście x3
No nic... Musicie mi wybaczyć...
Wracam z nową notką, nadzieją na 1000 wejść i chociaż 3 komenty pod tym postem. A może dobijecie do 4?
Kto wie...
To ja się żegnam, bje-bje.

PS.
Jak ktoś chce poczytać coś mojego, zapraszam dodatkowo na
another-happiness-by-rena.blogspot.com
,3

4 komentarze:

  1. nie spiesz sie :3 czekamy ~ Lexia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, czekamy, czekamy. ^^
    I gratulacje z okazji narodzin Braciszka, jak ma na imie tak sie zapytam? :3
    Czekam. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam i czekać będę :3 Nie masz co się spieszyć :P

    OdpowiedzUsuń