niedziela, 1 czerwca 2014

Urlop.

Hej wszystkim :)
Wiem, że po nagłówku pewnie skoczyło Wam trochę ciśnienie, ale nie przejmujcie się.
Postanowiłam wziąć urlop, a mój powrót szacuję na pierwszego lipca, czyli początek wakacyjek c:
Do tego czasu dopracuję trochę fabułę, pomyślę nad wszystkim, jak i co ma być i obiecuję, że wrócę na czas.
Mam nadzieję, że się nie gniewacie, ale mamy w szkole lekki zapierdziel, a na czerwiec i tak szykuje się wiele atrakcji.
Jeżeli ktoś ma ochotę mnie pośledzić, nadal będę publikować tutaj, na blogu osobistym. na którego gorąco Was zapraszam : )
Postaram się pracować nad opowiadaniem jak najwięcej oraz zabrać się w końcu za DzieciPodziemia.
Planuję też zabrać się za nowy, krótki projekcik, ale jaki- wybierzecie już sami. Mam dwa, moim zdaniem nawet dobre pomysły. Zacznę go publikować zaraz po ukończeniu Dzieci Podziemia, a może i wcześniej. Zapraszam więc do głosowaniaw ankiecie, którą postaram się niebawem dodać.
Pozdrawiam Was, mordki moje i życzę mile spędzonego miesiąca :)
~Rena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz