niedziela, 2 marca 2014

Kilka powiadomień.

   No więc tak: Zacznę od tego, iż witam Was bardzo serdecznie.
Pewnie jesteście zawiedzeni, bo post miał być już tydzień temu i nie dość, że nadal go nie ma, to ja jeszcze bezczelnie rujnuję Wam na to, iż pojawi się jutro.
Przepraszam, niestety nie jestem pewna, czy pojawi się w tym tygodniu. Dam z siebie wszystko, obiecuję.
Przez przypadek usunęłam połowę dwunastego rozdziału i zdając sobie sprawę z tego, że ta połowa napisana była świetnie, straciłam wenę do pisania jej od początku. Najgorsze jest to, że nie pamiętam nawet, co tam napisałam. Tylko przeczucie, że byłam z tego mega zadowolona.
Jeżeli dodam coś w tym tygodniu, będzie to drugi rozdział Dzieci Podziemia.
To tyle, jeżeli chodzi o ten temat. Teraz ciąg dalszy.
Nie mam pojęcia, czy kogoś to zainteresi, jednak założyłam osobistego bloga, na który bardzo zapraszam~
Jeżeli jesteś głodny moich opowiadań, na http://another-happiness-by-rena.blogspot.com pojawiło się jedno. 
Co tam jeszcze... No tak.
Zachęcam do przejrzenia jednej z podstron bloga, Blog w pigułce gdzie wyjaśniłam wszystkie niewiadome o blogu. Jeżeli jeszcze coś Was nurtuje, dajcie znak przez komentarz lub inną formę kontaktu ze mną.
Od tego momentu także zaczynam odpisywać na komentarze, więc polecam sprawdzać dodane przez Was wypowiedzi ;3
To by chyba było na tyle... Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam,
Rena~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz