wtorek, 29 lipca 2014

Pierwsze urodziny bloga!


Hej ludki!
Nie wiem, czy wiecie, a jeżeli nie wiecie, to się dowiecie, że dzisiejszego dnia, 30 lipca 2014 obchodzimy bardzo ważne święto... a dokładniej, pierwszą rocznicę bloga!
Jestem z tego powodu bardzo dumna, szczerze powiem, bo jest to blog, który prowadzę chyba najdłużej ze wszystkich. Dodatkowo, bardzo cieszą mnie liczby, które podam w statystyce na końcu, jednak teraz czas na coś innego... Podziękowania!
Jesteście najlepszymi czytelnikami na świecie. Naprawdę.
Cieszę się, że odwiedzacie mój blog, czytacie, komentujecie... Każdy z tych gestów bardzo cieszy moje serducho, czuję się tak cudownie... Aż nie wiem, jak to opisać!
Dziękuję Wam z całego serca, za wszystko, co robicie. Czy jesteś ze mną od początku, czy dopiero od kilku rozdziałów... Wiedz, że jestem niesamowicie dumna z takiego czytelnika jak Ty. Wszyscy tworzycie mój mały, ukochany światek, wszystkich Was uwielbiam tak samo.
Dziękuję za każde miłe słowa, jakie od Was dostałam... Pozwolę sobie zacytować te, które najbardziej wyryły się w mojej pamięci, chociaż wszystkie są równie mocno motywujące :3

"Opo jak zwykle dobre. Ale jednym słowem... opierdalasz się z dodawaniem wpisów. " ~Anonimek. (PS. Rozwaliłaś/łeś mnie tym... widocznie poskutkowało!)

"[...] potrzebuję inspiracji. Tak więc... Zostaniesz moją inspiracją wybawicielko ? :D" ~Diabolica Hertazenka Diabolic (PS. Jasne, że zostanę ^π^)

"Po tym jak zostawiłaś komentarz na moim blogu, wpadłam, przeczytałam i jestem zachwycona, masz kontynuować. [...]" ~Iza Białczyk (PS. Tak jest, pani minister! XD)

"Cholera no... Zaraz się chyba porycze TT-TT Przecudowne opowiadanie! Mało kto potrafi samymi słowami wywołać u mnie tyle emocji a tobie się to udało! [...]" ~ Jika-san

" bardzo fajnie się zapowiada. Pisz dalej bo świetnie Ci to wychodzi:-) " ~ Karola

"[...] cieszę się że jesteś i że wróciłaś z kolejnym rozdziałem, który bardzo mi się podobał. :3 " ~Yuuki

"[...] Dzisiejszego wieczoru przeczytałam wszystkie rozdziały głównego opowiadania. Bardzo mi się ono spodobało. Masz przyjemny styl pisania, dzięki któremu każdą notkę błyskawicznie połyka się wzrokiem. Potrafisz wzbudzić uczucia czytelnika [...]" ~Ayu-chan (PS. Informacja, że chciało Ci się przeczytać wszystko w jeden wieczór mnie... zaszokowała!)


Nie wiem, co napisać więcej. Po prostu Wam dziękuję i kłaniam się Wam bardzo nisko. Jesteście najlepszymi czytelnikami, jakich twórca może mieć! Gdyby nie Wy, nie wiem, czy byłabym w stanie nadal prowadzić ten projekt. Często brak mi chęci, motywacji, albo pomysłu... Jednak gdy myślę o tym, iż mam dla kogo pisać, wszystko nagle wraca. Dziękuję raz jeszcze!

Statystyka:
Liczba obserwatorów: 11
Liczba wyświetleń: 4152
Liczba wszystkich postów: 28
Liczba rozdziałów głównego opowiadania: 15
Liczba komentarzy: 53
Najbardziej popularny post: Rozdział 5- Komórka. (Ciekawe, czemu. XD Na pewno nie przez to, że jest tam dotychczas jedyna scena erotyczna >,<)

Dziękuję z całego serca!
Pozdrawiam,
~Rena

PS. Jest to dla mnie bardzo ważny dzień, bo jako sentymentalny twórca, często wracam myślami do wspomnień, jak i przedmiotów... I wpadłam na pewien pomysł.
Jako, że mam takich cudownych czytelników, postanowiłam, że podam Wam mój adres, jeżeli ktoś będzie miał chęć wysłać do mnie list, pocztówkę czy jakąś karteczkę z dedykacją, rysunkiem.
Uwielbiam dostawać listy! To na prawdę cudowne uczucie, kiedy przychodzi do Ciebie listonosz i wręcza Ci list, po czym okazuje się, że wcale nie jest to kolejny rachunek za gaz :D
Jeżeli ktoś będzie miał chęci, zapraszam na mojego facebooka, fanpaga, e-mail czy GG, po kontakt.
Pozdrawiam i całuję gorąco!

PPS. Wiem, że ostatnie rozdziały były bardzo krótkie, jednak miałam trudności z wymyśleniem dobrze wyważonej fabuły... Jestem pewna, że było to dla Was odczuwalne i mam nadzieję, że dacie radę mi to wybaczyć... Od teraz będzie już lepiej, ponieważ wiem, co pisać, jak pisać i mam to, czego tak bardzo mi brakowało- wenę. Do przeczytania!





E-mail: rena.su.gothime@gmail.com

GG: 35360003

















1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego! :) Niesamowite, jak ten czas szybko leci. Stosunkowo niedawno natrafiłam na Twojego bloga, a tu się okazuje, że kończy już pierwszy rok. Gratuluję ^^ Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy świętować urodziny Twojego projektu - zamieszczone na nim opowiadania są tak wspaniałe, iż wróżę im świetlaną przyszłość i wierzę, że przez lata będziesz nas nimi obdarowywać. Nie ma za co dziękować, kochana - to my dziękujemy, że możemy czytać Twoje dzieła :) Hah, nie spodziewałam się, iż ten komentarz najbardziej zapadnie Ci w pamięć ;D Spędziłam bajeczny wieczór przy twoich historiach ^^ Jeszcze raz gratuluję zadowalających statystyk i cieszę się, że Twój blog ciągle się rozwija. Będę z niecierpliwością czekać na kolejne wpisy. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń